راه های جالب برای افزایش مهارت گفت‌وگو (بخش اول)

 
برای آموزش زبان انگلیسی و حتی زبان های غیر انگلیسی آموزشگاه زبان سپانو در شمال کشور بهترین است چون ما اعتقاد داریم برای هر نیاز یک دوره با برنامه ریزی دقیق وجود دارد ، تیم مجرب و خبره برای آموزش ، بالای 300 کیس موفق در آزمون های بین المللی ، استفاده از بروز ترین کتاب های دنیا برای آموزش زبان ، محیط گرم و دوستانه، آموزش زبان های غیر انگلیسی ، آمادگی آزمون آیلتس ، آمادگی آزمون تافل ، آزمون IELTS ، گرفتن نمره بالا در آیلتس از ما تلاش کوشش از شما

 

اخیرا به چند راه سریع و آسان فکر می‌کردم که چطور در زندگی روزمره‌ صحبت به زبان انگلیسی را تمرین کنیم. بهترین روش برای یادگیری مکالمه، صحبت با افراد بومی است که متاسفانه بسیاری از ما چنین فرصتی را قبل از آزمون آیلتس نداریم. اکثر داوطلبان آیلتس زمان کوتاهی در اختیار دارند و  دنبال راه حلی میگردند که سریع مهارت های زباني شان را بالا ببرد.

زمانی که یادگیری فرانسه رو شروع کرده بودم، شرایطی مشابه داشتم. فردی فرانسوی اطرافم نبود و مانند امروز به اینترنت دسترسی نداشتم. برای خودم راه هایی ساختم تا از زبان استفاده کنم و پیشرفتم قطع نشود.

در این مقاله سعی کردم این راه ها را برای شما توضیح دهم و چند راه دیگر که از بقیه یادگرفتم به اشتراک بگذارم.

پس هرجا که هستید و کار که میکنید، به راحتی به کمک این تمرین ها میتوانید اسپیکینگ خود را قوی کنید. البته که این روش ها برای صحبت در هر زبانی کمک کننده است.

هشدار! 
شاید بخواهید این تمرین ها را تنها و پشت درهای بسته انجام دهید!

همه ی این فعالیت ها کمی خلاقیت و خیال پردازی نیاز دارند، به خود آزادی دهید و سعی کنید صحبت کردن را این طور تمرین کنید.

آهنگ بخوانید:

من شخصا آواز خواندن را دوست دارم و در اکثر اوقات برای تمرین از آن استفاده میکنم. 

آهنگی را انتخاب کنید و متن آن را پیدا کنید: هر آهنگی جواب میدهد، غمگین، شاد فقط بی کلام نباشد! آن ها را تکرار کنید.

راه دوم این است که اتفاقات روزانه را به صورت آواز برای خود بخوانید.

این تمرین زمان دوش گرفتن، رانندگی، شستن و هرکار خانگی دیگر انجام پذیر است! شاید بپرسید، اما این چه کمکی به اسپیکینگ ما میکند؟ اگر شروع کنید به آواز خواندن و از خودتان شعر بسازید، درست مانند مکالمه با شرایطی مواجه هستید که دائم لازم است چیزی بگویید. از ابتدا مشخص نیست قرار است در ادامه چه مطلبی بیان شود و باید با آزادی چیزی که در ذهن دارید به زبان آورید. علاوه بر این موضوع کلمه هایی که در انگلیسی نمیدانید برایتان مشخص میشود و با پیدا کردن آن ها واژه های بیشتری در زهن خواهید داشت.

منبع : ieltstoday.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید